Tuesday, June 28, 2005

Geram..memang aku geram..

asm..

emm..ni aku nak lepas geram..ni..eiiiii geram memang aku geram..geram..geram (version halim osman)...aku geram kat sekor budak kat opis aku ni..ala..budak yg aku citer sebelum ni la..org yg sama gak..opis aku ni bukannya ramai sgt staf..yg paling bengong je tu hok tu sekor jah..

hari ni dia tak masuk opis..kitaorg talipon dia, dia cakap dia kat UPM buat sale..kitaorg tanya tak masuk ofis ke?dia kata 'PANAS' dok ofis...eii..ofis ni ada 3 biji aircond..depan meja dia lagi..panas kepala hotak dia...aku rasa dia bengang + malu sebab last week kereta dia kena tarik kat ofis..pas tu plak start bulan ni gaji dia kena potong sampai RM600 je..kalau dia nak lebih..depends on commission dr sale dia la..kadang2 kesian jugak..ye la mana nak bayar keta lagi..sewa rumah, nak tanggung 'bini' lagi...tp bila memikirkan sifat ego dia yg melampau tu..tak yah nak kesian2 de..dia ni memang ego..dia nak tunjuk yg dia tu byk duit (esp dgn makwe/'bini' dia) padahal habuk pun tarak..aku ingat lagi masa last year birthday makwe dia..dia beli jam RM300..padahal bukan ada duit sgt pun tp nak tunjuk punya pasal..hutang aku RM50 pun belum bayar lagi..

kengkadang aku terfikir macam mana la pemikiran budak ni..nak kata bodoh..masuk 'U'..tp tak matang langsung..banyak kali dah aku dengar dia kata nak bertunang..pegi pilih kain yg harga 'ratusan ringgit' dgn makwe dia (dia kata, bukan aku kata)..tapi sampai skrg takde pun..cakap jer lebih..kitaorg kat ofis ni dah letih telinga dengar cerita dia..dulu dia slalu bergayut dgn awek dia guna tepon ofis tp skrg dah takde dah..mgkin sebab bos dah sound kot..bos aku pun dah malas nak ambik tau pasal dia..lantak dia la..

emm..lega sikit kegeraman aku...okla..nnt kalau aku geram lagi aku sambung plak..chow!

3 comments:

Hanim Mohamed said...

wahahahha tak sangka aku rupanya mcm tu perangai dia tu

YuS~N3 said...

tu la neem..aku pun mcm tak percaya..tp tu la realitinya..aku pun tak tau nak tulon lagu mano..kalu kito nasihat buke dia nak dgr, mace2 alase dia bagi sbb nak mempertahankan ego dia tu..eeii..tok pehe aku..

ArifJoe said...

www.sogokl.com.my