Tuesday, February 17, 2009

Bad News

Assalamualaikum wbt..

Tengahari td dpt call dr my sister kat kampung..bad news..ayah accident motor..dia on the way dari pasar TM nak balik rumah..mungkin sbb panas sangat so tak nampak..dia langgar motor yg berhenti tepi jalan..teruk jugak..patah 4 tulang rusuk belah kiri..mungkin sbb dia jatuh terhentak dada kuat..hati aku meronta2 nak balik tapi nk wat camne hubby xde..susah la..skrg ni ayah dah admit kat wad HTM..hopefully dia takde complication lain..insyaAllah..aku cuba cari solution nk blk..mgkin dgn flight..tp tu la airport PC dgn umah aku tu jauh..dlm 40min-1 jam jgk la..kalau bleh tak nak menyusahkan orang pegi amik pegi htr..tp nk wat camne..aku lone ranger dgn amnak2 kecik..nak naik cab tak konfiden la plak..abang aku yg kat sini plak nk kena pegi penang esok and dia direct terus blk kampung..kalau tak aku bleh tumpang dia jer..

Tp aku try gakla balik..sian mak..mesti dia risau..dahla dia pun tak habis lagi sisa2 cikugunya yg dia kena 2 minggu lepas..sian mak..smeoga Allah beri mak aku ketabahan dan ringankan sakit ayah aku..Aminn.

4 comments:

mommy otai said...

sabar k.yus dehh..ado hikmah dio tu..nak suh ayah k.yus rehat2..
insyaallah takdok gapo komplikasi..
ameenn..samo2 la kito doa..

Anonymous said...

k yus sabar deh..Dah ade abang balik kg tu xdelah risau sgt doh tu.

Mama Danish said...

saba kak yus..insyaallah kite pakat doakan ayah kakyus xdok gapo2...jangela kakyus risau sgt deh

YuS~N3 said...

thanx semua..kyus blk kg ptg esok..lepak kg dulu seminggu..