Monday, May 05, 2008

Selamat Bertunang..

Assalamualaikum wbt..

A. ***SELAMAT BERTUNANG***Special wish dedicated to my beloved - young, handsome and charismatic cousin, Hairul Azwan Ahmad, who had officially engaged to his beautiful lady named Nora in Terengganu last Friday..cepat2 le kawin yer...

B. My younger daughter, walaupun belum merangkak,dia dah pandai panjat tangga and excited betul dia bila dah sampai half way tu..she will become 1 years old dah early next month..cepat betul masa berlalu..rasa macam baru semalam melahirkan dia...

C. Si kakak diserang batuk berkahak 2/3 hari ni..kesian dia..nak tidur pun tak lena..and i notice that lepas sapu minyak yuyi belakang & kat dada dia, then baru dia boleh tidur lena..bagus betul minyak yuyi tu..and she still keep asking me to send her to Smartreader kid's school..sabar ye sayang..next year u will be there..skrg ni dah tak bleh register kot..

D. Keje..hmm..last week punya experiment contaminated la plak..kecewanya..huhu..kena repeat balik..lemah semangat sungguh dibuatnya..redha je la..this time kena cuci betul2 incubator tu..this is one of the risk when u're playing with microbes..especially fungus..the spores can easily spread and ur sample are in highly risk of contamination..apo nak buek..hopefully i can finish all my labwork by this coming semester and start writing a paper. My supervisor was still in Europe and he will be back another 2 weeks..better prepare a reports!

E. This week my nephew tumpang kat rumah for 2 months-doing his practical training at Kenseisha factory in Bangi..meaning that kena la masak dinner tiap2 malam..huhu..habis la diet aku ni..

F. My hubby is a very happy person this week..got his new shoes and new shirt..

G. Have to search for wedding gift to: Ecah (my officemate merangkap peneman time hubby outstation-10/5), Lisa (my friend since in matriculation and UKM-29/5) and Tuti (my hubby's niece-31/5)

No comments: