Friday, March 06, 2009

Alhamdulillah..

Assalamualaikum wbt..

Hehehe...lama plak tak update blog sejak blk kg hr tu...sowi le..byk keje and jiwa kacau skit...tapi Alhamdulillah syukur..ayah dh makin ok..seminggu jugak dia kt spital hr tu..dh balik ruamh dah..but still x bleh nk bgn sendiri lg..kena angkat..take time jgk nk recover blk tulang2 rusuk dia yg patah tu..selama 10 hr aku balik..aku rasa aku dh tunaikan tanggungjawab aku sbg anak utk jaga ayah masa dia sakit..kesian jgk kat mak sbb dia pun blum pulih btul dr cikugunya..kaki dia still bengkak lagi..so aku cuba ringankan beban mak..setiap hari ada la dlm 3x aku ulang alik dr rumah-hospital pagi/tengahari/ptg..htr makanan etc..umah aku dgn HTM tu pun dlm 10min jer...nasib baik ada anak buah aku yg tengah tunggu result spm bleh tlg jaga anak2 aku..kalau tak jenuh jugak nak ke sana ke mari dgn bdk2 tu..tapi alhamdulillah ayah takde implikasi lain..blk rumah berubat cara kampung plak..

Hmm..skrg ni dh mula labwork blk..azam aku thn ni nk habiskan MSc aku ni by hook or by crook..kalau bleh sem depan register utk submit thesis je..hehehe...insyaAllah...

Kalau takde apa2 khamis depan hubby balik..yeay!yeay!..bdk2 tu tak tau lg papa dia blk next week nih..biar surprise..hehehe...Nabila skrg perangai dh makin menjadi2..tak bleh salah sikit..mula la dia buat perangai mengamuk dia tu..kadang2 naik geram jgk..najwa plak skrg aku alhamdulillah dah pandai baca 2 sukukata..ok la tu..tiap2 mlm dia srh aku ajar dia baca..terlebih rajin la plak anak aku sorang ni tapi mama dia plak yg malas..hehehe..layan jgk la..

okla..nk sbg keje blk ni..adios!

Wassalam.

2 comments:

rauhunt said...

Syukur Alhamdu lillah ayoh demo kohor sihat doh. Pahni buleh la hari2 masuk lab w/pun cemuh doh tgk sample

YuS~N3 said...

'cemuh'...meme pahni sampai jeluok la dok ngadap sample2 tu hari2..tp gak nk wat gano..by hook or by crook nk perabih gok MSc nih thn ni..mls nk pk..thn dpn nk plan for the '3rd' plok..hehehe..pahtu br nk ikut jejok langkah demo wat phD..insyaAllah..