Wednesday, March 25, 2009

Guruh di langit..

Assalamualaikum wbt..

Title n3 ni dipilih memandangkan time tulis n3 ni guruh dok berbunyi kat luar tu..langit pun dah dilitupi awan dgn tebalnya dan kilat dh memang pasti mengiringi guruh..lampu kt dlm ofis ni pun dh macam kilat berkelip2..adus..jam dh pkl 5pm ni..semua org dh berkemas nk blk..aku? kena tunggu hubby la..ntah pkl brp dia sampai tak tau ni..jgn le tinggal aku sorang2 kt sini..huhu..

oo..nk citer..kitaorg just balik dr kg semalam..pkl 4pm bertolak dr kg and sampai bangi pkl 10.30pm semalam..rumah dh mcm tongkang pecah tuh..x larat nk kemas semalam..sajer je blk sebab hubby x visit lagi his FIL sejak dia accident hr tu..4 hr balik x sempat ke mana pun..mcm biasa la..dok ulang alik machang-tanah merah jer..tp sempat singgah KB Mall masa pegi melawat anak sedara hubby yg baru lahir kat Pulau Melaka hr isnin hr tu..

Balik dr cuti..byk keje nk kena buat ni..semester baru pun tak lama lagi dh nk mula..so aku kena pergiatkan usaha utk siapkan sebyk mgkin labwork and gain more datas utk dipersembahkn kpd supervisor aku sem depan..huhu..bila dh byk sgt keje..dh tak tau nk mula kt mana..adus..pening8..ditambahkan plak dgn beberapa equipment yg aku nk guna x function..kena htr repair dulu..agak menyensionkan jgk la..dah la nk kena writing paper utk MSAP-dateline 10/4 ni..satu apa pun x buat lagi ni..apa yg aku nk tulis pun xde lagi dlm otak..camne ni????

Apa2 pun aku try be cool..bila blk rumah semua2 ni tak pikir dah..focus pada family jer..nilah cabaran ibu yg bekerja & belajar...aja aja fighting!

Wassalam.

No comments: