Monday, March 16, 2009

Everything is back to normal..

Assalamualaikum wbt...

This week keadaan dh kembali to normal..my hubby dah selamat sampai ke bumi Malaysia last thursday..yg hampehnya cab kat klia tak nak amik penumpang like my hubby sbb stuff banyak and diaorg kena anjakkan seat dlm keta utk sumbat all the stuff..punya la pemalas driver2 cab kat klia tu..padahal bayar tu bukan free pun..hampeh..so terpaksa la aku mengangkut budak2 mlm2 tu pegi amik hubby kat klia..nasib baik la mlm masih muda and umah aku dgn klia tu agak dkt la..dlm 1/2 jam lalu highway...akhirnya berjaya jgk aku drove tu klia by myself ditemani anak2 yg sgt berjurus...

Well..Alhamdulillah i've got my hubby back..byk gak la dia bershopping sepanjang trip dia tu..tp mostly yg dia byk borong - t-shirt & jeans la..Najwa yg paling best dpt 'Leapster' (menatang apa ni?aku pun x tau benda alah ni ada..sila rujuk 'google' utk maklumat lanjut)..ala menatang ni lebih kurang mcm PSP la tp utk budak2..aku?aku dpt 2 dinner set Corelle & Casserolle 1 set..Nabila?dpt stroller baru yg tayar dia sebesar tayar basikal tp dia tak nak naik sbb dia dh ada stroller..so stroller baru tu si kakak yg conquer..

Benda alah 'Leapster' tu ni ler..

pose bersama stroller baru..

mama punya



Weekend hr tu dihbskan utk papa cover tidur and sempat gak le pegi jejalan Alamanda (tpt yg paling papa rindu nk pegi) and jusco equine..




So..weekend ni kitaorg plan nk balik kampung sbb hubby tak tengok lagi his FIL sejak accident hr tu..tp aku ni sebenarnya byk sgt keje lab nk kena buat..dh nk start fokus pada enzyme hydrolysis yg sememangnya satu benda baru bagi aku..kena study, study & study..but apa2 pun family comes first!

Wassalam.

1 comment:

mommy otai said...

best ek dpt pingge mangkuk ni..
meme peberet la ore tino gakk..
i loikee...hehe