Thursday, January 15, 2009

Bayar Hutang Tag

Assalamualaikum wbt..

Sebelum mulakan keje hr ni..nk byr tag dari cikwankembang yg dah berkurun..maa tak mengizinkan la nak jwb..so kejap lagi nak fokus pada penulisan journal plak..baik jawab dulu..karang tumbuh fungus plak tag tuu...

Soalan:
Nyatakan 5 kedai yang anda pantang jumpa mesti nak masuk dan beli barang

Fuh...soalan ni memerlukan penggunaan akal yg panjang nak pikir nih..well..aku ni bukannya jenis yg suka sgt shopping..hehe..(ye ke??)..bukannya byk sgt pun duit nk shopping menyopping ni..sejak kitaorg beli rumah ni byk duit dihabiskan utk rumah jer..kena la jimat cermat sikit..tapi wanita dan shopping memang tak dpt dipisahkan..cuma berduit dgn tak berduit jer..aku ni plak jenis yg takde la nak beli brg yg mahal2 + brand yg glam2 tu..cukup asal sedap mata memandang dan berbaloi membelinya..kedai yg aku suka masuk..

1) Manjaku
Kedai ni just depan area rumah aku jer..bagi aku kedai ni complete utk keperluan brg baby..kalau time sale memang best borong baju utk budak2 ni

2) Romantika
Kedai ni kat dalam WARTA shopping complex kat bangi jugak..jual kelengkapan rumah ala english country style..i like!!!brg2 dia lebih kurang vantage py style la tp lebih murah..kalau masuk kedai ni mesti beli wpun brg kecik yg harga dia less than RM10..

3) JUSCO
Kalau nak cari baju budak2 ni memang tuju kat sini la..banyak choice and puas hati.

4) Dunkin Donut
Memang favourite.kalau lalu kat stall dia dlm alamanda putrajaya tu mesti nak singgah beli..Najwa pun suka..tapi lately dah stop dah sebab aku dah berazam nak boikot produk israel & US!

5) Sinma
Kedai ni mesti nak masuk kalau lalu..selalunya beli getah rambut and sepit utk budak2 ni la...getah rambut asyik hilang je..

Hmm..tu je la kot..aku pun bukannya kaki shopping sgt..kalau shopping barang dapur kat supermarket pun selalu hubby yg lebih2 shopping..aku tak leh nak fokus sgt sbb dok layan karenah budak2 ni..

So okla..nak fokus benda lain plak..

Wassalam

No comments: