Monday, January 19, 2009

Hari malaszzz

Assalamualaikum wbt..

Hari ni aku memang malas..semalas-malasnya..tak pernah aku rasa semalas ini...nak layan fb pun malas..pagi tadi lepas htr budak2 igt nk balik rumah kejap je nk jemur kain and lepas tu nak pegi lab buat apa yg patut..sekali angin malasss datang..and aku bleh bantai tido sampai pkl 11.30am..bangun je pert lapar la plak td x breakfast apa pun..bukak pintu mak ai panas betul kat luar..malasnya nak kuar...tp kena gak keluar nk pegi pharmacy cari petroleum jelly for my lips yg allergy akibat try nak tukar brand lipstick..huhu..gatal and kering jadinya..bibir aku ni memang boleh terima maybelline je..tp sebab maybelline dah diisytiharkan sbg brand yahudi, aku try nk tukar brand lain..aku try pakai silkygirl..x bleh gak..membazir duit rm17.90 beli lipstick tu..xleh pakai..nk kena cari brand lain plak..adus..

Oklah..nak solat jap pastu layan citer Jelita..panas btul hr ni..nk hujan kot..so sbb malas entry hr ni skit jer..hehehe..hubby skrg ni tengah lena tidur kat sana..miss him so much!!

Oh ya..tak puas hati dgn anugerah juara lagu semalam..lagu yg ntah apa2 dpt anugerah juara lagu..hmm..terjerit2 macam org tak betul..tu semua unsur2 yahudi tu..ramai plak tu peminatnya..dunia akhir zaman...sorry pd peminat dia...yg pasti aku memang tak suka..Wallahua'lam..

Wassalam.

2 comments:

jekin_meroh said...

huh...dashyat-dashyat...muzik bole menukarkan manusia menjadi ganas,,...ish..ish..ish

YuS~N3 said...

kalu doh taksub sgt tak mustahil..