Friday, January 09, 2009

WAAAA!!!

Assalamualaikum wbt..

Tajuk entry yg sedih..sbb tgh sedih..just now dlm pkl 6.45am tadi hubby dah berangkat ke KLIA dgn cab..flight dia pkl 9.15am..best la tu bleh merasa naik business class...aku tak bleh nk htr sbb the kids tgh tidur and kesian plak nak angkat pagi2 lagi ni..aku hanya mampu iring dia sampai pintu rumah jer...dalam 2 bulan jugak dia pegi..I'll miss you Sayang!!Semoga dia selamat dan sentiasa dilindungi Allah walau di mana dia berada..Aminn..
So until the day he come back, i've to settle all the things alone..kurang la sikit aktiviti hujung minggu bila papa takde ni..susah gak aku nak drive kalau si kecik tu tak nak duduk dlm car seat..hmm..insyaAllah everything will be fine..to my hubby-Sayang jgn risau yer..me & the kids will be fine..cume Najwa tu mesti agak best sikit sebab takde org nk marah dia selama 2 bulan ni..dgn au dia tak takut sgt..nasib baik la aku defer study sem ni kalau tak jenuh gak aku..
So..oklah..just nak luahkan perasaan pagi2 ni..rekod ni tulis entry lepas subuh ni..hehe..everybody doakan 'kesurvive'an aku yer..

Wassalam.

1 comment:

eriey said...

siannye k yus.kena tggal sokmo hehe..xpo..rinduu giteww.