Tuesday, January 13, 2009

Semangat baru??

Assalamualaikum wbt..

Hari ni aku berjaya menggagahkan diri ke lab..Najwa seperti biasa akan menangis bila aku tinggalkan dia kat taska berbeza dgn Nabila yg excited mandi pagi and pegi nursery..aku pun tak tau camne la nak counteem si Najwa ni..berlembut pun dia nangis, marah pun dia nangis jugak..tak tau la apa silapnya..takkan nak tukar taska plak..dah byr dah..tgk la sebulan dua lagi kalau dia keep on nangis tiap2 pagi mungkin kena try tukar taska plak..tp yg pelikny bila ptg kita ambik tu elok je dia main2..
So..back to work..quite leceh plak sekarang bila fakulti wajibkan each student fill in lab book..siap hard cover lagi tu..ISO la katakan..
apa aku nak isi dlm tu aku pun blur lagi..hmm..hari ni nak plan experiment dulu and hopefully by friday aku dah boleh start inoculate..wish me luck!

Wassalam.

No comments: