Monday, January 12, 2009

Di malam hari..

Assalamualaikum wbt..

Huh...hr ni agak membosankan jugakla..kalau ikut plan aku dah start masuk lab hr ni tp tiba2 ptg semalam badan Najwa panas dan dia mengadu pening kepala la plak..mlm tadi pakaikan cool fever and pagi tadi badan dia still panas lagi sikit..so aku decide tak htr la dia pegi taska tp si kecik tu htr nursery sbb susah nk cover dua2kalau sorang tak sihat...takut berjangkit pun ye jgk..sorry ye dik..

Lepas mandi Najwa dah agak ok sikit..suka la dia tak payah pegi sekolah hr ni..dok rumah layan cd cartoon je la dia hr ni..aku plak ntah la..bila hubby takde memang rasa malas sgt nak masak..takde selera..pagi td makan nasi goreng yg semalam py ada lebih..ptg td keluar pegi post office poskan gambar passport hubby kat ayah, lepas tu pegi bank kejap bank in duit sikit utk budak2 ni than pegi cari makan..Najwa plak nak mkn ABC..so singgah ler kat Cempaka Rimba dlm kompleks PKNS tu. Gabak betul ABC dia..tak habis pun kitaorg mkn..aku plak order mee ladna..boleh tahan la..agak bosan kan bila tak bleh mkn fastfood (aku cuba melawan nafsu supaya tak tergoda dgn McD/KFC/Pizza Hut etc sbb nk boikot)..

Lepas mkn pegi pusing2 kejap pastu balik terus amik adik kat nursery and singgah jap kat playground..dah penat main balik rumah..dinner?adus..malas la..mlm ni mkn je apa yg ada kat rumah..nasib baik teringat mlm ni ada Awan Dania episod last plak tu..nasib tak miss..layan betul aku dgn citer ni..best..sempoi jer..so skrg ni budak2 semua dah tido.Nak tido pun rasa mcm tak ngantuk lagi..layan fb sambil blogging jap..Papa sekarang ni dah mula pegi tempat keje dia kat sana kot..




So..okla..hopefully esok aku akan mula balik labworks yg tergendala sekian lama dan dpt siapkan all the experiments by middle of this year..adios!

Wassalam.

No comments: