Thursday, January 29, 2009

Buzy skit..

Assalamualaikum wbt..

Lebat plak hujan petang ni..jam dah pkl 5pm tp aku masih kat ofis..camne nk balik ni??tp kalau balik pun susah gak nk amik budak2 tu dlm hujan lebat ni..so update dulula blog ni..

lately aku tak dpt nak update blog ni..so many things to do..disebabkan hubby takde so aku memang membzkan diri sebusy-busynya so that aku takde la teringat sgt kat dia..tuhan saja yg tahu..kalau sebelum ni paling lama pun 2 minggu jer hubby tinggalkan korang..kali ni..esok genap sebulan hubby kat Calgary..huh..dan masih ada sebulan lebih lagi utk aku menguruskan segala2nya seorang diri di sini tanpa hubby..schedule labwork aku full dgn aktiviti fermentation dan enzyme extraction..haha..merangkak jgk aku nak buat benda baru ni..enzyme extraction ni memang baru bagi aku sbb aku tak pernah deal dgn enzyme sblm ni..byk benda yg aku kena recall balik and belajar balik..huhu..

weekend ni anak sedara aku nak dtg lepak kat rumah sebelum masuk kolej balik..sabtu plak my oldtime biochem frens nak datang rumah..so dapurku akan berasap dgn hebatnya weekend ni..hahaha..apa nak masak ni??esok kena shopping lauk pauk la nampaknya..

hmm..cuti raya cina?sabtu/ahad aku just lepak kat rumah dgn budak2..cuma ptg2 bwk diorg pegi main kat playground..isnin tu kitaorg pegi jusco equine shopping baju budak2 ni sbb masing2 baju semua dah ketat metat..dekat RM200 gak aku tarah credit card hr tu..hehehe...hajat di hati nak masuk kenny rogers tapi memandangkan takde org pun yg makan kat situ (kenny rogers pun kena boikot jugak ek?), jenguk kfc kat sebelah tu pun takde org masuk gak..so kitaorg mkn sizzling yee mee je la kat foodcourt..huhu..bagu sbetul bokiot kali ni...
hr selasa plak kitaorg pegi lepak umah my brother kat bukit puchong sbb malamnya my maksu & anak2nya akan singgah dinner kat situ sebaik shj diaorg sampai dr kedah..my sil masak nasi beriani..byk gak makan hr tuh..kitaorg balik rumah pun dh pkl 10pm..bdk2 ni tertidur dlm keta..penat..

lambat lagi ke nk reda hujan nih??nak balik ni..redah je la kot..okla..insyaAllah nti ada kelapangan aku update lagi..

Wassalam.

3 comments:

CASAZ said...

nasser dok calgary, ish ish...baru tau je nih..sabar je lah..by the way..calgary tu mano...hehe

YuS~N3 said...

calgary tu kat belake bukit merah, sebelah jelatok..hehehe..negaro canada abe wei..

YuS~N3 said...
This comment has been removed by the author.