Thursday, January 08, 2009

Entry ke-2 hr ni..

Assalamualaikum wbt..

Hehe..sementara ada masa ni sempat wat entry ke2 hr ni..just nak update kisah Najwa pegi taska hari ke-4 hari ni..

Najwa & pakaian seragam taskanya...kat rumah memang la ceria jer..tapi bila sampai taska..huh..tak larat betul..tiap2 pagi nangis tak bagi kita balik..tapi masa ambik ptang ok jer main dgn kawan2..camne tu??tiap2 pagi kena tabahkan hati tgk dia meraung kat depan pagar taska sbb kena tinggal..kalau teman pun bila nak balik dia macam tu jugak..takkan nak duduk kat taska tu sampai petang...biarlah dia..harap2 dia ok jugak lama2 nanti...
Hmm..semalam papa dah start packing barang2 dia..insyaAllah pagi esok papa akan berangkat ke kanada bersama 2 org lagi colleagues dia selama 2 bulan..waaa..kena tinggal..semoga aku jadi wanita & ibu yg tabah sepanjang ketiadaan hubby nanti..
Lagi satu..buku ASB aku plak hilang..act aku pun tak sedar yg aku da akaun ASB..ntah bila aku bukak aku pun tak igt...kena pegi report & buat buku baru kat PNB kl la plak..buku tu kalau cari betul2 selongkar store etc mesti jumpa sbb misplace jer yg aku slalu buat..hehe..tp sbb malas..pegi je la wat buku baru..tak larat nak selongkar semua..
Oklah..mai kita semua pakat sokong kempen memboikot produk2 Israel sebagai salah satu tanggungjawab kita sesama Islam..maknanya dah tak bleh makan "Prosperity'" dah la kat McD..huhu..faveret tuuuu...takpela..demi agama tercinta..korbankan le..nasibbaik sempat rasa hr tu...hehe..

Wassalam.

1 comment:

Anonymous said...

huhu sedihnye kena tinggal dua bulan k yus..kite paham :((

klu boring2 meh jln seksyen 3 deh